Головна » Матеріали » НАШ ПЕРШОКЛАСНИК

У розділі матеріалів: 23
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 »

Категорія: ШКОЛА ДЛЯ МАЙБУТНІХ ШКОЛЯРІВ Переглядів: 93 Завантажень: 0 Дата: 10.02.2017 Додав: lani Коментарі (0)
Сьогодні у школі майбутнього першокласника: 11.02.2017 р.
Сьогодні у школі майбутнього першокласника: 11.02.2017 р.
Читати Збільшити

Навчання грамоти. Тема: Повторення голосних звуків, букв М, Н. Буква «В», звук «в». Злиття складів. Вправи на увагу та розвиток моторики рук.

Категорія: ШКОЛА ДЛЯ МАЙБУТНІХ ШКОЛЯРІВ Переглядів: 132 Завантажень: 0 Дата: 03.02.2017 Додав: lani Коментарі (0)
Сьогодні у школі майбутнього першокласника: 04.02.2017 р.
Сьогодні у школі майбутнього першокласника: 04.02.2017 р.
Читати Збільшити

Навчання грамоти.

Тема: Повторення голосних звуків, букв М, Н. Злиття складів. Вправи на увагу та розвиток моторики рук.

Повторили вітання:

Категорія: ШКОЛА ДЛЯ МАЙБУТНІХ ШКОЛЯРІВ Переглядів: 149 Завантажень: 0 Дата: 20.01.2017 Додав: lani Коментарі (0)
Сьогодні у школі майбутнього першокласника: 21.01.2017 р.
Сьогодні у школі майбутнього першокласника: 21.01.2017 р.
Читати Збільшити

Математика. Тема: Порівняння чисел

Вчили нове вітання:

 Дружно, весело сказали: Добрий день!

Вліво, вправо повернулись: Добрий день!

Один одному всміхнулись: Добрий день!

Категорія: ВІРТУАЛЬНИЙ КЛАС Переглядів: 324 Завантажень: 0 Дата: 10.12.2016 Додав: lani Коментарі (0)
Казка про звуки
Казка про звуки
Читати Збільшити

Ні в якому царстві, і не в казковій державі, а у тебе в ротику живуть -поживают звуки. Будиночок у них ось який хороший (покажи, розкрий ротик). Є стеля (поторкайтеся, знайшли стелю у своєму будиночку, так?). Є й  дах, двері  - губки у будиночка звуків.  Є навіть кістяні грати для міцності - зубки стулити і розімкнути.

 
Категорія: ШКОЛА ДЛЯ МАЙБУТНІХ ШКОЛЯРІВ Переглядів: 255 Завантажень: 0 Дата: 03.12.2016 Додав: lani Коментарі (0)
Сьогодні у школі майбутнього першокласника: 03.12.2016 р.
Сьогодні у школі майбутнього першокласника: 03.12.2016 р.
Читати Збільшити

 Сьогодні діти були більш організованими, намагалися дотримуватися правил поведінки у школі, диференційовано, але організовано, провели перерви, спілкувалися на перерві один з одним і з вчителем, розповідали вірші. Приємно було чути від дітей і вивчені вірші.

1-10 11-20 21-23